Wednesday, December 8, 2010

Cinta sejati- relakan kekasih bersama orang yg lebih sempurna dari kita?


ASSALAMUALAIKUM....

Kisah cinta.....true story....cam filem lak...jiwang sikit..
tapi memang nak minta tolong korang nie...pls help me...
i'm losing this war...!

Saya..rupa biase je...tapi manis ada(pinjam kata p.ramlee)..hehe
dia.....hensem seperti beckham....almost perfect!...

saya..harta...sebuah kereta biase ....yg mampu dibeli...
dia..BMW 5 series....warna kuning....impian semua lelaki dan mungkin juga wanita....

saya..kerja sekarang ....boleh le kalau nak hidup berdua di Kelantan nie..cukup..
dia.anak Dato'..dan jawatan pengurus (katanya)..di syarikat bapanye..(cam dlm drama lak).....

saya...belajar setakat U kat malaysia je...business...
dia...graduate dr U di luar negara..UK...jurusan engineering...

so...cinta .....kalau dibandingkan atas kertas dan lojiknye..pasti si A ini akan lebih bahagia bersma si dia...
sempurna...hebat dan bergaya.....

cinta sejati?.....

eh AWEK call..... sambung nanti...

tgk.. cinta sejati.. sanggup tido besama...


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 orang yang peramah:

PuRpLe GiRLz said...

bahagia dia skrng nie... huhu...semoga kekal yea...aminnnn

Mark Peace said...

amiiiiin..... syu bhagia.. nafis pon nak rasai kebahgiaan tu jugak.. doakan syu yer..

wANieYZ said...

gambar 2 cm seram jer...huhu..

Post a Comment