Monday, December 27, 2010

Yang mane paling bagus..?? Fenim2..

tolong.. aku dalam dilema skrg nie...
hahaha.. dilema ape?? nak pilih kekasih?? da ada da...
hm.. tgk kat bawah tu.. HP N81 aku.. da hancus..
tension aku dibuatnye.. mane taknye, nak msg ngan awek pon susah, just bole jawab cal jea..
haaihs.. nak bli yang baru pon kene wat keptusan gak.. bukan men bli jer..
budget?? tada la tgi sangat, aku budget rm500 jea.. ta leh nak bazir...
tlg aku wat keputusan yer??

(not for sale)

tgk HP n81 aku, lawakan.. korang jgn gelak wei... pliz.. tgk jer...
terkeluar habes litar..
kalau silap langkah leh kene litar pintas wei..haaha

1st aku plan nak bli Hp nie jer...

murah jer... rm65.00
tapi awek aku marah.. die cakap alang2 nak bli bek bli yang puas hati kita trus...
yunk malu ker org pakai hp KODI(murah)...?? kikiki
aku pk2, betul jugak cakap die.. tgk member2 pakai hp canggih2, jelous plak aku nanti..
then die bg la aku pendapat suh aku bli hp C3 nie...
smart gak kan?? tapi tada 3G.. aku tak kisah pon sbb jarang sngt guna.. wat pe 3g sbb zaman skrg makin canggih.. YM ada kan.. lagi pon jumpa hari2.. 3G wat pe kan..
ni rupa Hp C3 tu

price rm400

semalam tgh aku search2 kat tenet, terjumpa la hp ni..fuh.. memang smart la..
SONY ERICSON C903.. agak menarik.. harga pon bole tahan... dulu rm1000++ tapi skrg harganye da trun rm 550.. bestnye Hp nie sbb camera 5mp..
tapi satu aku tak suka.. slide..
aku takut jadi cam hp n81 aku...


sedang aku mencari2 mataku tertarik kat sebuan hp nie..
samsung T119...
harga rm500++
aku blum penah guna lagi hp samsung..
best ker? aku ni lasak sket sesuai ke pakai hp touch screen...
tpi aku minat hp camni..

tapi yang surenye, semua HP2 diatas tu akan ku cancel IF abang aku bersetuju menjual blackberry nye dengan harga rm500... hahha.. sebb haritu die ada offer nak jual BB die tu kat aku.. tak tau la die gurau or ape.. sbb die cakap nak tukar i phone4 plak.. ada rezeki aku dapatla..
pakai blackberry la jwbnye aku nanti.. kikiki
mintak2 die bermurah hati...


tgk BB aku.. haha(perasan!!!)







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 orang yang peramah:

yaya said...

sama la napih..ore pn dk tgh mike nk cari phone..ada dh C6 tp dk punoh skmo..lonih pn C6 2 dk kt Nokia..th repair..hehehe..nk try sony plak..hihihi..

Mark Peace said...

sony lawa kan yaa?? minat la color merah tu.. bagi yaa hok mane dalam 3 tu terbaik??

Ain Shdn said...

perghh.. gila teruk hp tuh.. meh sini bagi saya.. nak pijak2.. hahaha,,! betul ckp dia. kalau nak beli hp,beli yg terus buat hati puas. tp duet kne ada lah. haha

Post a Comment