Wednesday, September 8, 2010

3 HARI 3 MALAM.. NI YANG AKU DAPAT..

ASSALAMUALAIKUM..


tgk tajuk pelik jea kan?? ape benda tu 3 hari 3 malam??
percutian di bali ke?

entahla.. aku pon tak paham ape..(buat2 tak paham)
argh... sakit.. bengang..tension..pressure..giler aku dibuatnye..
aku tak tau nak luah kat sape.. ni jeala aku ada...

blur... tak tau nak tulis ape..

.....
...........
.................


3hari 3malam AKU tgu die..
3hari 3malam AKU rindu die...
3hari 3malam AKU tgu kepulangn nye..

Lamekan??
tak sabar sgt2 AKU nak jumpa die..
tpi yg AKU dapt semalam hanye sms pendek yang sgt menyakitkan hati...
sia2 saja AKU tgu die..
ni yang AKU dapat...

ape salah AKU..
ape dosa AKU..
ape AKU penah sakitkan hati die ke?
atau AKU ni tak sempurna dimata die?
terlalu ego kah AKU?

memang...
memang AKU tak sebat die...
AKU tak berduit n sekaya die...
AKU tak sehensem n semacho die...
AKU cuma lelaki biasa...
lelaki yang hanye pandai berkata2...

tpi, tlg la...
jgn lakukan AKU begini..
tolong hormat AKU sebagai seorang lelaki..
lelaki yang terlalu kuat egonya..
pantang dicabar dan diuji..
Itulah AKU..

kenapa kamu terlalu lemah untuk menghadapi semua ni..
ape gunanya AKU..
sebgai tempat mengadu atau melepas rindu??
AKU tak penah putus asa untuk bagi semangat kepada kamu..
tapi ini yang kau berikan..

ape AKU merepek ni...???hahaha..


papepun, i wish good luck to u...
hadapi hidup2 yang mendatang dgn lebih tabah..

thankz for everything...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR DAN BATIN...


WASSALAM..

MnBz
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
© OFFICIAL PAGE ©
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 orang yang peramah:

ann said...

herm,..............................

Mark Peace said...

semua da terbukti sekrang.. sia2..thankz..

ralph said...

pieh bakpo...we r man...man not cry....hadapi degan sbgai cabaran utuk jadi orang luar biasa....

Kita memerlukan kegelapan untuk melihat bintang...
Jika kita memilih matahari sebagai tempat tinggal bersedia r untuk terbakar....

Mark Peace said...

yolo tuh sham.. tak dop gapo.. saje puas2.. wat madah pujangga sket.. boring tlajok...

Post a Comment